poniedziałek, 23 marca 2009

Muffiny rabarbarowe



Muffiny rabarbarowe


Ponieważ połowa rodzinny przed świętami się odchudza i nie wszyscy chcą ze mną podjadać coś słodkiego, a miałam gości na niedzielnym obiedzie, postanowiłam zrobić muffiny. Zazwyczaj po obiedzie okazuje się, że jednak mamy ochotę, żeby przy filiżance kawy znalazł się jakiś słodki drobiazg.


Składniki:

ok. 400 g rabarbaru
135 g cukru
1 łyżka proszku do pieczenia
2 jajka
300 g mąki
250 ml mleka
6 łyżek oleju słonecznikowego


Przygotowanie:

Wszystkie składniki poza rabarbarem wrzucam do miksera i miksuję ok. 3 minut.
Do ciasta dodaję obrany ze skórki i pokrojony w drobną kostkę rabarbar i mieszam.
Ciasto przelewam do formy do muffinek i piekę w temperaturze 200 stopni przez 20 minut.
Szybko i smacznie :-) Pozdrawiam CF

4 komentarze:

Ela pisze...

Juz rabarbar?? Moj dopiero 10 dni temu wyszedl spod ziemi :) Zazdroszcze, ja juz lata nie jadlam, a bardzo lubie :)

Unknown pisze...

jakoś w dzieciństwie nie przepadałam za rabarbarem, ale mmm... bardzo smakowicie wyglądają i pewnie bym się nie poznała, co kryje się w środku i i tak na nie rzuciła :)

pzdr, Ally

CafePodróż pisze...

U mnie dopiero kwitną krokusy :-) a cała reszta jeszcze śpi zimowym snem ale mam nadzieję, że już niedługo.

Ally rabarbar w tych muffinkach ma bardzo deliktany smak, jestem pewna, że by Ci smakował :-)

Artur&Daria pisze...

A my dzisiaj zrobiliśmy muffiny z czekoladą i tym razem wyszły:)Są przepyszniaste...

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
Website counter

Nasze e-Książki
Foodle.pl
Blog jest mojego autorstwa i podlega prawu autorskiemu.

USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Art. 115. 1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo grzywny.