czwartek, 12 marca 2009

Mała Szwajcaria


Jeszcze tydzień temu myślałam, że na dobre pożegnałam zimę. Okazało się jednak, że zima nie zapomniała o mnie :-) Udało mi się jeszcze pochodzić w zaspach śniegu i podnieść temperaturę ciała kufelkiem grzańca. Próbowałam też nowych dań i odwiedzałam restauracje, do których wcześniej nie wchodziłam.
Na mojej Zakopiańskiej mapie znalazła się restauracja, która znajduje się na ulicy Zamoyskiego. Restauracja „Mała Szwajcaria” w Zakopanem to przyjemne miejsce gdzie można zjeść coś smacznego przy kieliszku wina. Restauracja ta jest miejscem, które proponuje liczne rodzaje foundue, każdy znajdzie coś dla siebie. Kto kocha sery, pokocha Małą Szwajcarię :-) Bardzo przyjemne miejsce na kolację dla dwojga. Znajdziecie ją bardzo łatwo idąc cały czas do góry od Krupówek ulicą Zamoyskiego.
Jest to bardzo dobrze oświetlony budynek mimo zapomnianych już Świąt Bożego Narodzenia ;-)

Posmakujcie sami: www.malaszwajcaria.pl
Cafe Podróż

Brak komentarzy:

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
Website counter

Nasze e-Książki
Foodle.pl
Blog jest mojego autorstwa i podlega prawu autorskiemu.

USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Art. 115. 1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo grzywny.