środa, 8 października 2008

Belvedere



Słodycze, które są czymś więcej niż tylko słodyczami.

Jeśli nie można zjeść wszystkiego to można przynajmniej oglądać, podziwiać i marzyć o zjedzeniu. Nie lubię cukierni, które sprzedają lukrowane kolorowe słodkości jedynie o smaku cukru czyli bez „smaku”. Takie słodycze przypominają kolorowe małe jajeczka wielkanocne z cukru, które jako dziecko usiłowałam podgryzać, i o których zawsze moja mama mówi, że „tego się nie je bo to jest tyko do ozdoby”. Są jednak cukiernie, które potrafią mnie oczarować, wszystko wygląda ale i smakuje, taki Disneyland dla podniebienia i oczu.
Jedną z tych cukierni jest „Belvedere” w Zakopanem, a właściwie Sklep „Rozmaitości Belvedere”.
Wszystko co znajdziemy za cukiernianą szybą jest zdecydowanie do zjedzenia, a nie do ozdoby.
Kiedy będziecie w mieście, które tak bardzo kocham zróbcie miejsce również dla małych torcików z „Belvedere”. Wybrałam torcik tiramisu bo czuje słabość do włoskich smaków ;-)

Polecam :-)



Sklep „Rozmaitości Belvedere”
ul. Tetmajera 7c34-500 Zakopane
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
Website counter

Nasze e-Książki
Foodle.pl
Blog jest mojego autorstwa i podlega prawu autorskiemu.

USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Art. 115. 1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo grzywny.