środa, 10 września 2008

Jesienne powitanie






Każda pora roku jest piękna, trzeba tylko umieć spojrzeć pozytywnie na to co widzimy za oknem. Teraz nie możemy jeszcze narzekać na szare dni, przeciwnie trzeba korzystać z promieni wrześniowego słońca i na nowo zakochać się w żółtych oraz bordowych liściach szeleszczących pod nogami. Podziwiać ostatnie kolorowe kwiaty.

Ja uwielbiam hortensję, rosła u mojej babci, a ma ją w ogrodzie również moja mama. Cieszę się jej kwiatami bo jest niezwykła, kwitnie kiedy większość kwiatów już dawno przekwitła.

Chociaż jesień puka pomału do drzwi cieszę się z tych wszystkich kolorów i czekam na prawdziwe jesienne barwy. W kuchni pachnieć będzie późnymi jabłkami, gruszkami i grzybami, a na dworze opadającymi z drzew liśćmi oraz jesiennym słońcem.

Chyba już jestem gotowa na swetry i spacery ;-)
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
Website counter

Nasze e-Książki
Foodle.pl
Blog jest mojego autorstwa i podlega prawu autorskiemu.

USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Art. 115. 1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo grzywny.