niedziela, 8 lutego 2009

Trofie z kremem bazyliowym


Trofie z kremem bazyliowym.

Dzisiaj moje ukochane makarony – tym razem Trofie. Użyłam gotowego, ale dla chcących poćwiczyć ręce odsyłam na stronę http://www.kuchniawloska.com/ tam znajdziecie przepis na domowy makaron..
Liguryjskie receptury będą pieścić wasze podniebienie ;-)


Składniki:

makaron trofie ok.300 g
4 ząbki czosnku - posiekane w plasterki
5 pomidorów śliwkowych
słoiczek crema di Basilico ok.100 ml


Przygotowanie:

Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie, plasterki czosnku podsmażamy na oliwie tak aby nabrała smaku, nie dopuszczamy jednak aby się spalił. Następnie dodajemy pokrojone w cząstki pomidory i krem z bazylii. Ugotowany makaron przerzucamy na patelnie i smażymy jeszcze chwilę tak aby makaron dokładnie oblepił się sosem i nabrał aromatu czosnku i bazylii. Wszystko oczywiście przyprawiamy solą i pieprzem do smaku.

Smacznego :-)

5 komentarzy:

asieja pisze...

ale to pysznie i kolorowo wygląda!
chyba muszę poszukac na sklepowych półkach takiego makaronu..

CafePodróż pisze...

Polecam serdecznie.
Ja kupuje ten krem i makaron (firma: Frantoio di Sant' Agata d'Oneglia) w Almie.
To jest mój szybki obiadek, a brzucho rośnie ;-)))

Agata Chmielewska (Kurczak) pisze...

a co to za dziwny makaron, pierwszy raz taki widzę, bardzo fajny i kuszący!

Beata pisze...

pyszne
ja polecam z ziemniakami, fasolką szparagową zieloną i pesto bazyliowym - posypane parmezanem - pychota

Anonimowy pisze...

Hej, super przepis zrobiłem wczoraj dziewczynie na kolację. Była zachwycona, wybrałem tylko trochę inny makaron, ale równie wspaniały, ręcznie robiony prosto z Włoch. Polecam super sklep z tego typu produktami: www.renesa.com.pl

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
Website counter

Nasze e-Książki
Foodle.pl
Blog jest mojego autorstwa i podlega prawu autorskiemu.

USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Art. 115. 1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo grzywny.